vineri, 16 martie 2018

Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro – un concept unic pe piața materialelor de construcții

   Nimic nu este ieftin pe lumea asta! Așa sună o axiomă păstrată și transmisă din generație în generație. Se pare că viața, mereu schimbătoare și în schimbare aduce muntele la tine și culmea e că îl aduce și ieftin. Chiar discutam cu Relu și îl întrebam ce mai face, ce mai zice și câte-n lună și în stele. La un moment dat l-am întrebat ce mai face casa, cum se descurcă cu toată alergătura după materiale și oameni. Iar răspunsul a fost pe cât de sincer pe atât de dezarmant:
-               Excelent.
-               Bravo Relu. Ești primul om pe care îl aud că nu se vaită. Cum de ai reușit?
-               Norocul vere. Dacă nu îmi spunea Gina de noul concept: casă ieftină cu materiale de bună calitate chiar nu știu ce aș fi făcut, sau mai bine zis nu știu cum s-ar fi terminat.
-               Adică? Ce concept?
-               Păi Casa de comenzi Vindem-ieftin.ro vine în întâmpinarea tinerilor sau mă rog, a tuturor celor interesati de materiale de construcții ieftine. Poate că o să te întrebi cum de se poate așa ceva? Simplu, prin eliminarea costurilor multi-transport, a costurilor de depozitare și a costurilor de manipulare. Casa de Comenzi pune în contact direct clientul cu producătorul. Clientul studiază catalogul produselor, urmărește raportul calitate – preț și hotărăște ce cantitate dorește. Iar Casa de Comenzi plasează comanda către furnizor și astel omul nostru beneficiază de produse la cel mai competitiv preț. Cine oare nu își dorește să beneficieze de o reducere de 1o - 30%?
-               Și tu…
-               Da. Am apelat le ei și acum beneficiez de livrări ritmice la absolut totul: materiale pentru structură și fundație, acoperișuri, izolații, tâmplărie PVC, instalații electrice, instalații termice, instalații sanitare, termoizolații, tencuieli decorative, amenajări exterioare, amenajări interioare. O comoară de firmă nu alta.
-               Și tu…
-               Nu tată. Dirigintele de șantier verifică zilnic lista de livrare. Împreună cu el și cu reprezentantul Casei de Comenzi am verificat planul propus pentru fiecare etapă și treaba merge strună. De exemplu: astăzi are nevoie de fier beton pentru placă. Casa de Comenzi îl întreabă despre ce cantitate e vorba și la ce oră. La ora 9:00 mașina cu fier beton oprește în poartă. Oamenii descarcă materialul și fierarul-betonist împreună cu ajutoarele sale pregătește elementele, le așează pe piciorușe apoi leagă elementele între ele toată treaba o să îi ia patru zile așa că dirigintele poate suna la firma de betoane și în data de, la ora de, betoniera și pompa de transfer opresc în față. Cât crezi că poate dura turnarea unei plăci?
-               Nu știu.
-               Nici eu nu știam. Dar Dirigintele mi-a spus că trei masini au fost suficiente și în cinci ore treaba a fost terminată, placa nivelată și ștampilată. Deci nu știu ce m-aș fi făcut fără acest concept novator.
-               Ba eu cred că ai fi reușit oricum.
-               De reușit sigur aș fi reușit, dar munca de căutare, alergătura și alea-alea mi-ar fi mâncat și nervi și timp. Așa măcar stau liniștit. Nu spun că poate nu aș fi găsit un material cu câțiva lei mai ieftin dacă aș fi căutat, dar faptul că am toate materialele la un loc pentru mine a contat enorm. Uite nu mai puțin de alaltăieri a trebit să dăm ok-ul pentru tencuialaexterioară. Dacă nu aș fi avut în față catalogul cu produse - ține minte șase pagini a câte douăzeci și patru de produse – și cel puțin șase consultanți pentru fiecare produs mi-ar fi fost foarte greu să aleg. Dar chiar și așa a fost greu până am hotărât ce anume vrem, ce proprietăți trebuie să aibă și ce culoare.. acum cât timp băieții ridică toată schelaria în jurul casei, vopseaua deja a plecat de la furnizor. Deci nu am avut timpi morți. Și după cum bine știi, dacă nu s-a putut lucra afară, am făcut ceva la interior. Și Dirigintele de șantier e nemaipomenit: nici nu cheamă mulți oameni ca să se încurce dar nici nu stă degeaba; o echipă lucra la exterior, una la interior, una lucra în pod la acoperiș și popi alta pregarea trotuarul din jurul casei. Deci nu pot să mă plâng de nimic iar Casa de comenzi chiar a lucrat cu profesionalism și dăruire.
-               Poate că ai fost tu norocos și le-ai căzut cu tronc.
-               Te înșeli, oricine poate verifica: impresii, note, comentarii și filme făcute. Deci îi poți vedea cum lucrează și poți afla în timp util și impresiile beneficiarilor. Toți au cuvinte de laudă pentru echipă și nu am auzit unul să aibă vreo nemulțumire.
-             Bravo. Mă bucur pentru voi și pentru reușita voastră.
-               Păi peste două luni cred că deja putem să începem să pregătim grădina și să începem să mutăm mobila.
-               Să înțeleg că în două luni facem primul grătar în noua locație?
-               Grătarul putem să îl facem și duminica dar prefer să avem totul aranjat și pus la loc să nu mâncăm cu tacâmuri de unică folosință, stând în picioare și..,
-               Deci vorba lui Shakespeare: “Totul e bine când se termină cu bine”
-               Cam așa.
-               La bună auzire și revedere.
-               La revedere.

@vindemieftinro

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu